- Prezentowane na stronie internetowej dezynsekcja-slask.pl opisy usług nie są ofertą handlową w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
- Wskazane na witrynie ceny usług są wartościami orientacyjnymi i minimalnymi. Ostateczna wycena usługi uzgadniana jest indywidualnie z Klientem, uwzględniając takie elementy jak rozmiar pomieszczeń do dezynsekcji, ilość umeblowania, złożoność procedury i inne kluczowe czynniki. PestStop – dezynsekcja-slask.pl zastrzega sobie prawo do korekty ceny w przypadku, gdy Klient przekaże niezgodne z prawdą informacje dotyczące stanu i wielkości pomieszczeń czy innych istotnych aspektów.
- PestStop – dezynsekcja-slask.pl ma prawo do zmian cen usług, wycofania ofert lub organizowania promocji, co nie wpływa na umowy zawarte przed wprowadzeniem takich zmian.
- Faktury wystawiane są na żądanie Klienta. W celu otrzymania faktury, konieczne jest poinformowanie PestStop – dezynsekcja-slask.pl o tej potrzebie oraz dostarczenie danych firmy lub osoby prywatnej, na którą ma być wystawiony dokument.
- Zamówienia na usługi przyjmowane są telefonicznie pod numerem 885 888 994.
- Zamówienia złożone za pośrednictwem formularza kontaktowego są potwierdzane przez kontakt telefoniczny.
- W procesie składania zamówienia Klient jest zobowiązany do podania swojego numeru telefonu oraz adresu realizacji usługi.
- Umowę na wykonanie usługi uznaje się za zawartą po potwierdzeniu zamówienia przez usługodawcę telefonicznie lub mailowo. Usługobiorca traci możliwość odstąpienia od umowy po podpisaniu umowy – protokołu sanitarnego lub faktury.
- Odwołanie usługi przez Klienta na mniej niż 24 godziny przed terminem wykonania skutkuje nałożeniem opłaty równej wartości zamówienia. Płatność należy uregulować w ciągu 3 dni od planowanego terminu usługi. Brak zapłaty w wyznaczonym terminie uprawnia PestStop – dezynsekcja-slask.pl do podjęcia działań prawnych lub sprzedaży długu zewnętrznym podmiotom.
- Płatności za usługę przyjmowane są gotówką przelewem bezpośrednio przed jej rozpoczęciem. W przypadku nieuregulowania płatności, mimo przybycia technika, naliczana jest opłata równej wartości zamówienia. Dopuszczalna jest płatność przelewem bankowym, pod warunkiem zrealizowania przelewu przed rozpoczęciem zabiegu. Zasady określone w punkcie 9 stosuje się odpowiednio.
- W przypadku, jeśli wykonawca udziela rabatu na daną usługę, warunkiem koniecznym obowiązywania rabatu jest terminowe opłacanie umówionych należności. W przypadku, jeśli zlecający odmawia zapłaty lub też jest to zapłata opóźniona, zastrzegamy sobie prawo do anulowania udzielonych rabatów. W przypadku korekty ceny o anulowaną wartość rabatu, zamawiający ma obowiązek opłaty reszty kwoty w ciągu 3 dni roboczych.
- Klient ma obowiązek zapoznania się z niniejszym regulaminem i przestrzegania jego postanowień.
- Klient powinien współdziałać z usługodawcą oraz stosować się do wydanych zaleceń. Przed wykonaniem usługi należy przygotować pomieszczenia zgodnie z instrukcjami dostępnymi na stronie internetowej w zakładce “Przygotowanie”. Nieprzygotowanie pomieszczeń może wpłynąć na skuteczność wykonanego zabiegu oraz może prowadzić do nieudzielenia gwarancji na wykonaną usługę.
- PestStop – dezynsekcja-slask.pl nie jest odpowiedzialny za opóźnienia w realizacji usługi spowodowane przez czynniki niezależne, takie jak warunki pogodowe czy korki.
- Świadczenie usługi jest dokumentowane „Protokołem sanitarnym”. Posiadanie wszystkich protokołów jest warunkiem przyznania gwarancji.
- PestStop – dezynsekcja-slask.pl oferuje dobrowolną gwarancję na wykonane usługi. Dotyczy to wyłącznie zabiegów dezynsekcji wykonanych metodą Wymrażania Cryonite oraz metodą łączoną IPM (Wymrażanie Cryonite + zabieg chemiczny).
- W przypadku niektórych szkodników, jak pluskwa domowa, może być konieczne wykonanie kilku zabiegów. PestStop – dezynsekcja-slask.pl informuje o tym przy zawieraniu umowy.
- PestStop – dezynsekcja-slask.pl może odmówić wykonania gwarancji w przypadku braku protokołów sanitarnych, niewłaściwego odstępu czasowego między zabiegami, czy niezastosowania się do zaleceń zawartych w protokole.
- PestStop – dezynsekcja-slask.pl nie ponosi odpowiedzialności za skutki zabiegu, jeśli pomieszczenia nie zostały przygotowane zgodnie z zaleceniami.
- Aby skorzystać z gwarancji, Klient powinien zgłosić się na adres e-mail: biuro@dezynsekcja-slask.pl, dołączając zdjęcia protokołów sanitarnych.
- Gwarancja obejmuje jednorazową usługę gwarancyjną w postaci dodatkowego zabiegu, w przypadku pluskwy – jeden zabieg opryskowy.
- Warunki gwarancji nie obejmują zwrotu kosztów usługi ani dodatkowo zakupionych środków i preparatów.
- PestStop – dezynsekcja-slask.pl nie odpowiada za zawilgocenie elementów wyposażenia pomieszczeń poddanych dezynsekcji.
- Klient odpowiedzialny jest za zabezpieczenie swojego mienia przed potencjalnymi stratami lub uszkodzeniami. PestStop – dezynsekcja-slask.pl nie ponosi odpowiedzialności za niezabezpieczone mieszkanie, mienie lub meble lub kradzieże mogące wyniknąć z faktu pozostawienia otwartego i opuszczonego mieszkania po zabiegu.
- Środki chemiczne stosowane w zabiegach mogą być szkodliwe dla zwierząt domowych. W razie wątpliwości należy skonsultować się z usługodawcą.
- W przypadku przeprowadzania zabiegu odkomarzania, firma nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe w wyniku wykonania tego zabiegu, w tym za uszkodzenia roślin. Ponadto należy pamiętać, że występowanie owadów latających, takich jak komary, może być uzależnione od otoczenia. Duże ilości tych owadów mogą przelatywać z sąsiednich działek, co może powodować uczucie braku efektu zabiegu.
- W przypadku usług deratyzacji, Klient zobowiązany jest do zapewnienia pełnego dostępu do wszystkich obszarów, które mogą wymagać interwencji. Brak dostępu do określonych obszarów może skutkować niekompletnością usługi i wyłącza PestStop – dezynsekcja-slask.pl z odpowiedzialności za nieskuteczność deratyzacji.
- PestStop – dezynsekcja-slask.pl stosuje specjalistyczne środki i metody w procesie deratyzacji, które są bezpieczne dla ludzi i zwierząt domowych. Jednakże, Klient jest zobowiązany do przestrzegania wszelkich instrukcji bezpieczeństwa podanych przez technika, w tym tymczasowego opuszczenia pomieszczeń, jeśli jest to wymagane.
- Podczas dezynfekcji – ozonowania, Klient zobowiązany jest do opróżnienia pomieszczenia z osób, zwierząt oraz roślin na czas trwania zabiegu oraz przez dodatkowy okres wskazany przez usługodawcę po jego zakończeniu, w celu zapewnienia bezpieczeństwa i skuteczności procedury.
- PestStop – dezynsekcja-slask.pl nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z niewłaściwego przygotowania pomieszczenia przez Klienta lub niezastosowania się do instrukcji bezpieczeństwa przed, w trakcie, i po procesie ozonowania.
- W przypadku, gdy po deratyzacji lub dezynfekcji – ozonowaniu, Klient stwierdzi nieskuteczność usługi, zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu PestStop – dezynsekcja-slask.pl w ciągu 5 dni roboczych od daty wykonania usługi, aby umożliwić przeprowadzenie ponownej interwencji.
- PestStop – dezynsekcja-slask.pl zastrzega sobie prawo do wyboru metod i środków stosowanych w deratyzacji oraz dezynfekcji – ozonowaniu, w oparciu o ocenę sytuacji i potrzeb danej interwencji.
- Klient zobowiązany jest do zapłaty za usługi deratyzacji i dezynfekcji – ozonowania zgodnie z ustalonymi stawkami, niezależnie od natychmiastowych wyników. Reklamacje dotyczące skuteczności usługi będą rozpatrywane zgodnie z procedurami gwarancyjnymi.
- PestStop – dezynsekcja-slask.pl zastrzega sobie prawo do odmowy współpracy w przypadku agresji lub niestosownego zachowania ze strony Klienta.
- Klient wyraża zgodę na dokumentowanie stanu mieszkania przed i po zabiegu za pomocą fotografii/filmów.
- Wszelkie roszczenia związane z usługami świadczonymi przez PestStop – dezynsekcja-slask.pl muszą być zgłaszane pisemnie w ciągu 7 dni od daty wykonania usługi. Po upływie tego okresu, roszczenia nie będą rozpatrywane.
- PestStop – dezynsekcja-slask.pl zastrzega sobie prawo do przechowywania danych osobowych Klienta w celach realizacji usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, oraz do ich wykorzystania w celach marketingowych, chyba że Klient wyrazi na to sprzeciw.
- Wszelkie spory prawne wynikające z umów na usługi dezynsekcji, deratyzacji i dezynfekcji, zawartych między PestStop – dezynsekcja-slask.pl a Klientem, będą rozstrzygane zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej. Jurysdykcja i właściwość miejscowa dla rozpatrywania tych spraw przypada sądowi odpowiedniemu dla siedziby usługodawcy, czyli PestStop – dezynsekcja-slask.pl. To zastrzeżenie dotyczy wszelkich kwestii prawnych, zarówno tych związanych bezpośrednio z wykonaniem umowy, jak i tych wynikających z jej nieprzestrzegania
- Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2024 r.
- PestStop – dezynsekcja-slask.pl ma prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie, które stają się skuteczne w terminie określonym przez firmę.